lagu nya



Friday, December 11, 2009

lepak time.

okkkkk sumaaa. gilaaaaa. itu ayat pertama dalam new post aku kali ni. haha. td keluar cs. boleh la tahan best. mula2 plan nak tenguk wyg. skali xjd. bwah umur. bagusjuga jimat duit aku. haha. lepak dgn zizi, zul, martin, faz dngn minah2 form 3 yg x berapa nak matang. ahaha. ape bnde je la dorang td kat mph. aku datang2 tinggalkn aku dngn helda. sentoii. bukan nak lepak skali. haihhh. xpaham aku. yg miera sentoi ni plak x abis2. pegi la afiq. pegi la afiq. nak kene tumbuk? haha. ngoi. last2 ckp dngn aku jngn prasan. padahal dorang yg over. aku biasa2 jee. haihh. enough with that. slepas itu kitrang balik nek faz. faz yg gila. x abis2 dngn ayat wiki wiki diaa. haha. nmpak awek je menjerit. "wiki wiki!" dngn nada suara yg halus. haha. ngoii. aku pun nak tiru la. "wiki! wiki!" haha.


ini pada hari rabu lusa lepas pula. aku pegi cs juge, tp sbelum uh gi umah kawan aku dkat uda tu. afiq. sbb nak pegi lepak cs dngn dia. lepas tu lepak cs ramai orang siut. gilaaaa. sesak. nak tenguk movie pun x dapat. sampai cs jumpa dngn encik moshie. lepak la dngn dia skejap. da la tinggi. gila menggalah. haha. die ckp aku mcm malu2. padahal dia yg malu2 cehh. haha. lepas itu aku pegi lepak roibo. minum2. dkat situ ada eka, acik, ada, ana, amar, dhia, ada lagi len tp x ingt. aku lepak dngn acik and eka kejap bebual sket2 je. mmber aku ada susah sket. lepas tu lepak dngn amar jalan2 merayap. lepas uh sham msg. lepak dngn sham skali jalan. skejap je dngn dia, lepas tu balik tumpang ana punya bf. pastu ada die ckp die suke dngn tambi yg sluar pendek tu. die ckp mamat tu ensem, amende je, ahahaha. lepas tu mlm lepak ss dngn afiq. bwak lappy dngn shisha. waaa. best siut, smpoi jer.ahaha. overnight kol 11.30 gitu kot kiterang lepak ss. on ym wc dngn zul. haha. xda keje. lepas uh suwuh die datang ss ambik bawak balik. haha. tp sbelum uh lepak2 dulu jalan2 cari hantu, gila la. tmpat uh seram siak. aku x tahu la belum masuk lagi. baru dkt depan tu je. zul da memandai bukak tingkap. skali da smpai dpan uh kitarang da tutup tingkat dpan. blakang belum, tibe2 xleh tutup en tingkap. gila seram. pdahal xlock beb. bpak dia. x seram plak. terus pecut. da jauh dari tmpat uh baru leh tutup tingkap. seram siut mase uh. lepas uh pegi susur. haha, saja usha2, lawa sia mukaa. tp syg skali jantan la bhai. haha. pkai xmcm sexy plak. tp x terangsang langsung sbb laki. haha. zul suka dorang suma en, die siap switt2 lagi, ahaha. pastu da round2 balik. balik je on ym chat dngn ada zz dngn zul yg dol tuh, ahaha. da sedap2 bwat chat room tibe2 ade prob plakk. kecuh jer, last suma blaa. haha. lepas itu tido da suma.


ADAA.
ini dia ada. atau pun nama boleh dipanggil ADAAABIII. ahaha. die suka mkn kari sbb tu orang panggil dia ada, shortcut daripada adabi. ahaha. xdalah aku saja merepek, mkn kerepek. haha, nama dia shuhada. aku knal minah ini da lama da. dari form 1. haha. die dulu busuk gile mase form 1. ade ingus meleleh. slebet gila. haha. pastu dia suka ckp "ohh shit man" haha. merapuk je die ni. bile terperanjat pun, "oh pocot oh shit man" mcm tu la ayat die. haha. die ni sebaye dngn aku. 17 juge. tp mcm 71. ahaha. tenguk pic dia. lidah tejeleh jelehh. nak lap ingus la tu. hahaha. ok la. tu je la. mlas da. haha




TEKA TEKI

  1. banyak2 rumah, rumah ape yg banyak gune air?
  2. ape bnde yg mahal dkat BMW?
  3. kalu korang terer, gajah terbang dngn ape?
  4. bende ape yg korang susah payah cari, bile da jumpe buang jer.
  5. aku ade 3 kepala, 4 kaki, 5 kepala. siapekah aku?
  6. ape die ayam diluar,ikan didalam?
  7. kenape abu bwat jahat banyak kali, tp bwat baik sket je?


JAWAPAN

  1. rumah tebakar
  2. huruf "W". sbb bile tukar jd "X" jd BMX da murah.
  3. gajah terbang dengan susah payah.
  4. tahi hidung
  5. pembohong
  6. sadin cap ayam
  7. sbb mak die ckp "buat baik perpada-pada, bwat jahat jngn skali"



No comments: