lagu nya



Saturday, December 5, 2009

hari ini hari sabtu

hari ini hari sabtuu. gila bosan. spatut nye aku pergi melepak hari ni. haha. tp mcm xda budak. duit pun xda. duit yg mana aku kasik hilang. smpat menjamah rm50 jea. sapa ntah rembat. ergggh.geramm. kureng asammmmm. tp spm da nak abiss. aku nak pkai duiiittt.
aduiit. nnti mcm mana nak hangout. tidaaakkkk. haihhhh. tpaksa la mencari keja,

ini zul ada di rumah aku. dia tido jee. x mndiee. haha
badan dia busuk. abis bilik aku bebau. haha. sngoii punye budak. ahaha. tp lyn kepala dia boleh gilaaa. ahhaha. sbb dia slalu gilaa.


ini filzah. dia pndai. pastu gila market dkat skulaa. ahaha.
layan kepala dia pun boleh gilaaa. lepas ni aku nak swuh dia baca blog ini. ahaha. aku saja je latak pic pic mmber2 aku. ahaha. x tahu nak masuk kn ape dkat dlm blog ni. so aku hetam jeee. ahaha. sapa je la yg bace en ahahaha.mampuih arrr. lntakkk. ahaha. aku da la bosan kambingg, xda apa nak bwat. tetapi td sahabat karib kuh yg lama nak datang drumahh. nama dia haziq fikri. aku pun xtahu apa mimpi dia nak datang umah aku. ingt lagi dia dkat aku. ahaha. ngt kn da lupa daa.

No comments: