lagu nya



Saturday, December 5, 2009

bosan.


arhhhh. malam ni bosan nyooott.xda apa yg extraordinary, ceh english la konon, ahaha. td nenek aku xabis2 suruh makan. atas tu muka nenek aku. gila bising. haha. dngr je la dia ckp apa. nak jawab pun xboleh. die kurang pendngaran, akan ttp. dia baek sngt. so pegi je la mkn. mmber aku yg si zul tu suka la dia. nenek aku suruh makan. dia mmng num 1 kalu mkan2 ni. haha.

haaihhhh. hari ni xda sapa onl. budak ym aku yg best2 xda onl. slalu ada nmpak dia tercongok. ini xda pulaa. lyn jea la myspace. haha. kalu x, boleh maen gaduh2 dngn budak ym. boleh maen bg kaki ibu jari kaki suma. lembu kambing suma ada masuk, ahaha. rasa mcm nak kuar pula mlm ni. tp kena tunggu suma tidur. bwak eheeeem2. kene snyap. so shssssss yea sumaaa. snyaaap, haha. hidup kena penuh advanture. haha.

ni tv ade twilight. ntah. aku mcm x lyn. aku tenguk mcm slow je cerita dia, kanapa la budak2 suka cerita uhh. haha. ini ada lagi satu cerita.

td aku mmber aku makan sambal dia cakap asl x pedas. lepas tu die tanya aku sambal ape ni x pedas. aku pun jawab la. ni la "sambal xpedas" haha. siapa kah budak yg mkn smbal itu? msti anda semua ingin tahu. ini dia teka teki. masuk tandas pkai selipar. nak sidai kaen bawak bakul. kalu korang nak tahu siapa. sidai kaen bwak la la bakul. ahahaha. ye la straight to the point, zul la, ahaha. :P saja kasik pnjang lebar sket penulisan gua. ahaha

No comments: